Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri!!!!

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum..

uhhhh!!! Lagi 1 hari jer nak puase.. sedih lar tinggalkan bulan ramadhan.. satu-satunya bulan yang beri banyak keinsafan kepada semua umat Islam. Satu bulan yang penuh berkat dan memerlukan banyak kesabaran. Pelbagai cabaran dan rintangan harus ditempuh. Andai kita berjaya menempuhnya dengan penuh kesabaran dan penuh ketakwaan, alangkah melimpah ruahnya ganjaran yang kita peroleh. Berlipat gandalah pahala yang diberi kepada kita.



Tanggal 1 syawal, berkhirlah bulan ramadhan yang penuh barakah ini. Umat Islam bergembira menyambut kedatangan Aidilfitri. Syaitan juga tidak kurang bergembira kerana dibebaskan dari ikatan. Aduh!!! Takutnya saya nak menghadapi semua ini.
Syaitan telah kembali untuk menggoda. Adakah saya dapat melawan godaan mereka ini??

Teringat kata-kata cikgu saya semasa di sekolah dulu
Setkan dalam minda kita kalau tak nak kena goda.Jika kuat hubungan kita dengan Allah, jika hubungan dengan manusia pun kita jaga, InsyaAllah, kita tak akan tergoda dengan syaitan durjana tu.

Align Left


Dikesempatan ini, ingin saya memohon ampun dan maaf seaandainya terdapat salah dan silap atau terkasar bahasa kepada rakan-rakan yang mengenali diri saya. Tak kiralah rakan sekolah ke, rakan universiti ke, rakan internet ke, mintak maaf lar banyak-banyak ye. Sesungguhnya, saya hanyalah insan biasa yang mudah untuk melakukan kesilapan. Saya juga ingin mengucapakan berbanyak terima kasih kepada semua sahabat di atas persahabatan yang tidak pernah putus.



No comments: