Saturday, November 28, 2009

Pasrah

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum buat semua sahabat yang setia mengikuti blog saya.

Sudah sebulan saya meninggalkan blog saya terbiar begitu sahaja. Namun, dengan semangat yang mendalam untuk meneruskan blog saya yang berhabuk ini, saya teruskan juga untuk "update" blog ini. Post kali ini juga mengumumkan keputusan peperiksaan semula saya yang dinanti-nanti oleh semua rakan-rakan.

Senyum Penawar kedukaan


Keputusan peperiksaan semula tidak melepaskan saya untuk ke Gombak. Saya rindu kawan-kawan satu kelas dengan saya, saya rindu kawan-kawan yang akan ke Gombak pada 2 desember ini.. Saya hanya mampu mengucapkan selamat jalan kepada mereka. Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang banyak memberi sokongan kepada saya. Sudah tercatat dalam diari hidup saya yang saya tidak dapat bersama-sama kawan-kawan seperjuangan saya. Saya juga memohon maaf kepada semua rakan-rakan kerana tidak dapat buat yang terbaik untuk bersama-sama ngan korang.

Masa begitu banyak untuk saya pada sem ini di Nilai. Bayangkan saya cuma ada satu subjek dalam 1 sem. Kelas saya hanya pada hari Isnin dan Rabu. 1 minggu hanya 2 hari kelas. 1 hari hanya 2 jam tempoh pembelajaran. Namun saya amat bersyukur juga kerana saya masih diberi biasiswa. Saya akan gunakan 1 sem saya ini dengan sebaik-baiknya untuk mendapatkan 4 flat dalam mata pelajaran "mathematics".

"Its posssible 4 u 2 get A in Mathematics. Dont be careless my dear.. I know u can do it. I'll teach u until u can make it easy. "
Saya amat berkeyakinan dengan ayat pensyarah saya ini.

Juz wait 4 me my frens. I'll prove it=)

4 comments:

nanana said...

boleh!yakin boleh!:)

Lyana Mastura said...

thanks cibow.. hehehe.. ko pun same.. study lar elok2 kat gombak yer.. jgn asyik tension ngan ..... hehe..

Anonymous said...

insyaAllah..
everything gonna be fine..
u can do it la..
sure excell lah..
hehe..

jia yo masza!!
gambatte!!

Lyana Mastura said...

amie!!! thanks yer.. confirm i can do it.. hehehe