Friday, January 22, 2010

BestDay Party

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum kepada anda yang tidak serik membaca blog saya.

Alhamdulillah, tanggal 20 januari 2010, genaplah umur saya 20 tahun. Seketika saya teringat perngorbanan umi dan abah yang tidak serik-serik menjaga saya tanpa keluh selama 20 tahun. Tidak dapat ku balas jasa mereka yang penuh kasih sayang. Hanya mampu saya lakukan sentiasa membuat mereka rasa gembira dan menjaga nama baik saya dan keluarga. I miss u so much!!! (even rumah dekat jer ngan UIA Nilai).

Walaupun tidak dapat sambut bersama keluarga, namun rasa sedih tu diubati dengan sambutan kawan-lawan di UIA NIlai. Terima kasih kepada abg naf yang sudi belanja untuk majlis bestday saya. Majlis tak adalar besar mana. Dihadiri seramai 10 orang. Juz buat dekat restoran BBN jam 6 petang.

antara gambar-gambar yang sempat diambil

Wau!!!!! Dalam majlis tu juga saya dapat hadiah. Terima kasih pada abang naf yang memberikan cincin emas sebagai hadiah hari jadi saya. Tidak lupa juga kepada JEL salah seorang ahli bilik saya yang menghadiahkan saya sehelai baju yang saya mahukan selama ni. Tidak lupa juga pada siska sahabat baik saya yang buat post kat blog die khas untuk saya ada hari lahir saya. Thanks siska. Tidak terkata saya dengan apa yang saya dapat pada hari tersebut.

Sebut pasal majlis hari jadi saya, saya teringat memori hari jadi saya tahun lepas yang juga tidak dapat dsambut bersama dengan keluarga saya. Kawan-kawan saya di bilik d22 buatkan surprise besday party untuk saya. Memang tak disangka pada masa tu sebab diorang sambut saat 1 minit besday saya tamat. Saya dibaling tepung apabila masuk ke bilik. Memori tahun lepas saya sematkan dalam hati saya. Sukar untuk saya lupakan sahabat-sahabat saya yang amat saya sayangi.

Terima kasih juga pada semua yang telah berikan ucapan hari lahir pada saya. Ucapan anda semua amat saya hargai.

20 tahun saya dah hidup di dunia nie. Dosa pahala saya hanya Allah yang tahu. Adakah baik sya lebih berat dari dosa saya?? Ampunkan aku yaAllah.

3 comments:

fana said...

Salam Yana,

Sedih kte baca post awk ni. menitis jugak air mata ni.. kte rindu mase dlu2.huuu :(

Lyana Mastura said...

salam faten.

alahai faten, jgan lar ckp mcm 2.. awk sedih, sy lagi sedih tau. nakk buat mcm 2 setiap pertemuan, ade perpisahannye. dah rezeki saye x dapat nak masuk same2 ngan korang kan. tapi x semstinye setiap perpisahan tu x ade pertemuannye kembali.. tggu saye kat gombak nanti k:)

Lyana Mastura said...
This comment has been removed by the author.