Sunday, May 1, 2011

JOM!!! Hari Belia Negara

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum..

Seperti mana yang kita semua tahu, Perdana Menteri Kita akan mengumpulkan 1 juta belia di Putrajaya pada 27 hingga 29 Mei ini. Belia nie terdiri daripada umur 18 hingga 40 tahun. So, sesiapa yang terasa dirinya adalah belia rajin-rajinkan lar diri anda untuk turun ke putrajaya..

Kita ada 200 aktiviti.. Banyak bukan??? Macam-macam pertandingan kita ada. Selain itu kita ada persembahan cak lempong. Persembahan ini diadakan untuk memecah malaysia book of record iaitu membuat persembahan 3 hari tanpa henti 24 jam. Sangat2 menarik... Jangan khuatir.. Anda tak rugi kalau anda datang.

Selain itu kita juga ada artis-artis jemputan.. Paling istimewa sekali kita ada persembahan daripada 'SUPER JUNIOR' dari Korea.. Ini program besar ye.. Jangan ingat program ni saje2 je.. Sangat menarik tau.. Ini Program belia yang terbesar k...

Jom dtang ramai2...
.......................................

Sebenarnya sekarang nie ak ade kat bukit layang-layang Johor. Ak dengan sekretariat yang lain mencari seramai2 belia untuk pergi ke Putrajaya. Sangat seronok... dapat melihat perlbagai ragam.. kami tak minta duit, tapi hanya meminta masa diorang untuk mengisi borang yang hanya memerlukan 4 butir yang amat penting..

Itu sahaja daripada aku untuk entri kali ini. Gambar insyaAllah akan diupload bile dah habis program nant...

Assalamualaikum....

No comments: