Saturday, February 19, 2011

Dh takdir.. Terima je lar:)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Assalamualaikum buat semua sahabat...

Ingat lagi tak yang aku 'warded' bulan lepas??? waaaaa...... dah takdir.. nak wat macam mane kan...
Bila aku masuk wad, semua exam midsem ak tggalkan... waaa...

Ak ingat kan leh lar amik balik exam lepas kluar wad.. tgok2 semua lecturer aku juz want to increase my percentage for my final.. Sepatutnye final 50 percent, bile dh increase final jd lar 70 percent.. Aduh!!!! mmg betul2 kene score final nie..


Yg aku geram nye tu, kwan2 aku sume nye lar nak lemahkan semangat aku.. why?? sbb aku nye percentage utk final tinggi gile drpd diorang.. satu jer ak fikir tuk naik kan semangat aku... Tentunye aku bleh skor markah final drpd diorang yang 'failed' time midsem:) opsss!!!! ckp besar ke aku ni ye??? Sorry.. Cuma nak menyedapkan ati yang teramat risau:)

Tu jer nak bg tau.. Tggu jer lar aku nye result final nanti macam mane ye... Moga2 dipermudahkan:) Doakan aku:)

Sekian:)

No comments: